U heeft cookies in uw browser gedeactiveerd. Om onze shop volledig te kunnen gebruiken activeert u cookies in uw browser. Meer informatie

Fijn bedrijf

Beoordeelt door Linda, op 14.12.2020

Goed bedrijf, fijne producten. Na een aantal prima bestellingen viel 1 product anders uit dan verwacht. Na een e-mail naar de klantenservice kwam er direct een reactie en kreeg ik het geld terug gestort. De verzending duurt altijd wel een paar dagen omdat het via Duitsland komt maar daar houd ik rekening mee met bestellen.

De klant is koning bij Alsa-Nature!

Beoordeelt door H.M. Lubach, op 31.10.2020

Wat een ongelooflijk fijne, betrouwbare en klantgerichte webwinkel is dit toch! Sinds een aantal maanden vaste klant met een voerabonnement en iedere maand wordt mijn bestelling weer keurig netjes en milieuvriendelijk ingepakt op tijd bezorgd! Mijn drie seniorhondjes doen het super op het senior blikvoer en ook de snacks vallen zeer in de smaak! Tel daar de leuke presentjes en de gratis koekjes bij op en je kunt maar één conclusie trekken: hier word je gewoon BLIJ van!

Excellent!

Beoordeelt door Regina, op 11.09.2020

It is our second big order with alsa - nature and we love it! Especially dogs.

Elke

Beoordeelt door Anonieme klantenrecensie, op 17.06.2020

Super service en snelle levering. Mijn hond was erg blij met zijn nieuwe speeltje! Mooi uitgevoerd en mooie prijs.

Super Shop

Beoordeelt door Pollymolly, op 20.03.2020

Ik ben zeer tevreden. Makkelijke en overzichtelijke site met uitstekende producten. Ik heb ook al contact genomen voor voedingsadvies en kreeg snel en duidelijk antwoord. Alsa-nature een echte aanrader !

Fijne webshop met een ruim assortiment

Beoordeelt door D., op 20.09.2019

De webshop is goed overzichtelijk, en daarnaast heeft Alsa Nature ook een erg mooi assortiment om van te kiezen! Mijn eerste bestelling heb ik pas mogen ontvangen en alles was heel erg netjes en milieuvriendelijk ingepakt! Ik zal hier zeker vaker een bestelling plaatsen.

Goede service

Beoordeelt door Kim, op 09.08.2019

Fijn contact via de klantenservice! Ik kreeg persoonlijk advies voor mijn hond met verschillende intoleranties. Helaas kon hij uiteindelijk het voer niet verdragen en heeft hij specifiek dierenarts dieet voeding nodig voorlopig. Maar wie weet kunnen we het later nog eens proberen, als hij wat meer hersteld is.

Mooi pakker

Beoordeelt door Marley, op 26.05.2019

De 20ste welkomst-pakket en graanvrij pakket besteld, De 24ste ontvangen. Pakketten zien er mooi uit. Nu in de praktijk kijken hoe het voer bevalt.

Mevr

Beoordeelt door Jacobs, op 18.05.2019

3 weken bestelling geplaatst, betaald en nog niets ontvangen. Denk niet dat ik hier nog ooit iets bestel.

Excuses

Van alsa-nature, geschreven op 21.05.2019
Beste mevrouw Jacobs,
Wat vervelend dat u deze ervaring gemaakt heeft. Wij hebben uw bestelling meteen de volgende dag verzonden maar bleek deze niet bij u bezorgd te kunnen worden. Wij hebben u nog aangeboden om de bestelling nogmaals gratis voor u te versturen maar komen uw wens graag na om het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te betalen.
Onze excuses dat het zo is gegaan en hopelijk alsnog tot een volgende keer!

alsa-nature Senior Kip & Kalkoen met aardappel en peterselie

Beoordeelt door GB, op 01.04.2019

Ineens had mijn senior toch echt ook seniorvoer nodig, ik kocht alsa-nature Senior Kip & Kalkoen met aardappel en peterselie. Zoals altijd was de levering weer snel en perfect geregeld. Mijn allerliefste senior eet het met smaak en zijn spijsvertering is weer goed. Een hele geruststelling!